Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Jadłodajni Miejskiej w Jaworznie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Deklaracja dostępności

OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Jadłodajni Miejskiej w Jaworznie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony jm.bip.jaworzno.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń : część plików publikowanych na stronie Jednostki przed wejściem ustawy nie jest dostępna cyfrowo. Część dokumentów publikowanych przed wejściem ustawy nie posiada właściwej struktury nagłówkowej. Ponadto strona BIP i jm.jaworzno.pl zapewnia dostęp cyfrowy m.in poprzez obsługę strony dla osób niedowidzących. BIP i strona internetowa Jadłodajni Miejskiej zawiera m.in. funkcję "wysoki kontrast".

Nadmierne koszty

Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.

Treści nieobjęte przepisami

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

samoocena

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Ewa Kamysz-Szczęch — mejlowo jadlodajnia@jm.jaworzno.pl lub telefonicznie 32-6163764.

Zgodnie z zapisami Art. 18. 1. Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych "Każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej (...)". W sytuacji gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę. Skargę można złożyć w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej : jadlodajnia@jm.jaworzno.pl lub pocztą tradycyjną na adres : Jadłodajnia Miejska w Jaworznie ul. Zacisze 1, 43-600 Jaworzno. Wnioski skargi będą rozpatrywane w terminie wskazanym w art. 8 pkt. 3 lub 4 Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej: nie dotyczy

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: nie dotyczy

Dostępność architektoniczna

Dojazd do Jadłodajni Miejskiej w Jaworznie przy ul. Zacisze 1; w promieniu 150 m są zlokalizowane przystanki: przy ul. Grunwaldzkiej, ul. Zielonej oraz ul. Matejki. W rozkładzie jazdy autobusów poszczególnych linii wskazane są kursy realizowane przez pojazdy niskopodłogowe. Dostępność wejścia: Jadłodajnia Miejska mieści się na skrzyżowaniu ulic Zacisze i Górniczej, wejście do placówki znajduje się od strony ulicy Zacisze. Wejście jest dostosowane do potrzeb wszystkich konsumentów, również tych z ograniczeniami. Do środka prowadzą szerokie, dwuskrzydłowe drzwi, brak schodów. Dostępność parkingu Jadłodajnia Miejska nie posiada parkingu ogólnodostępnego, ale w promieniu paru metrów można zaparkować samochód na pobliskim parkingu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna